pondělí, května 07, 2007

No excuse...


Uz jsem o te holcine jednou psal, rozpoutalo to obcas zajimave myslenky a diskusi (jestli se mi fakt libi takhle svalnate holky).
Tady je dalsi jeji pekny clanek (s dennim rezimem), az na tu krabicku s praskama mi to prijde zajimave.

Jo libi, je treba si uvedomit, ze rozdil mezi zatatou a povolenou rukou muze byt znacny. A jo, libi se mi holky (zeny), ktere maji atletickou postavu.
Ktere nevypadaji, ze se rozpadnou, kdyz se do nich strci, co maji postavu, ktera je tvarovana a pevna.
Je na tom neco spatneho (a cekam na hozeny kamen...)?

Vite, jak by vypadala Jelena Abbou, kdyby napnula vsechny svaly ? Svalnate... Hodne svalnate. Kdyz ale "jenom" zapozuje, tak vypada celkem dobre ne ?

A urcite, nekdo rekne, ta ma divny nohy, a co to jeji bricho a ma umely prso, mozna obe.
Tuhle kritiku prijimam, az ten kritik dosahne neceho, co alespon trochu pripomina jeji postavu (sorry K.H. Borovsky).

Jeste extremne sexy reklama na jeden suplement :o)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

mne se ta zena nelibi, myslim, ze je posedla svym vzhledem a celej jeji zivot se toci kolem toho...ale proti gustu...

Petr řekl(a)...

ta zena dosahla toho co chtela. Chtela mit dobrou postavu, chtela se libit sama sobe i ostatnim nehlede na to, ze si tim vydelava (at uz jako model nebo jako trener).
Zivot jinych se toci kolem prace, kolem jidla, nakupovani, kolem drog, alkoholu, depresi, nejistoty, obav, problemu vseho druhu.
Kazdy ma nejakeho demona.