neděle, ledna 04, 2009

Ftipna alegorie

Jistá žena v balónu ztratila orientaci. Spustí se níže a na zemi zahlédne chlapa. Spustí se ještě níže a volá na něj: “Promiňte, nemohl byste mi prosím pomoci? Slíbila jsem příteli, že se před hodinou setkáme a teď nevím, kde jsem.”

Muž dole odpoví: “Nacházíte se v balónu přibližne 10m nad povrchem Země. Vaše konkrétní poloha je 49 stupňů 8 minut a 11 vteřin severní šířky a 8 stupňů, 31 minut a 58 vteřin východní délky.”

“Vy jste určitě inženýr,” říká žena v balónu.

“To je pravda”, odpoví muž, “odkud to víte?”

“Tedy,” povídá žena v balónu, ” všechno, co jste mi řekl, je z technického hlediska správně, ale nemám ponětí, co si s vašimi informacemi mám počít neboť v konečném důsledku stále nevím, kde jsem. Popravdě řečeno jste mi vůbec nepomohl. Nanejvýš jste můj let jen prodloužil.”

Muž na to odpoví: “Vy musíte být určitě zaměstnaná v managementu.”

“Ano,” povídá žena v balónu, “ale odkud to víte?”

“Tedy,” povídá muž, “nevíte, kde jste, ani kam směřujete. Díky velkému množství teplého vzduchu jste se dostala až na současnou pozici. Slíbila jste něco a nemáte ani páru, jak to dodržet a od lidí pod vámi očekáváte, že vyřeší vaše problémy. Faktem zůstává, že se nacházíte v naprosto stejné situaci, jako před našim setkáním, ale z neznámého důvodu jsem na vině já.”

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
celkem mě spíše zaujal o tom, jak jsi psal o crossfit;-) Mám na to do školy dělat seminárku, než jsem jejich stránky otevřel, tak jsme nevěděl, že něco takového existuje. Celkem hodně mě to zaujalo a rád bych slyšel tvoje zkušenosti na toto cvičení. Moc díky jenystar@centrum.cz