sobota, února 11, 2006

Výlet na běžkách

Fakta
- já, B., Ivča, Tomán
- ambiciózní nápad jít až na chatu Hanče a Vrbaty
- ve finále výlet z Rezku na Dvoračky a zpět
- moje nenamazané téměř závodní běžky(takže to brutálně klouzalo) + hodně hluboký sníh (takže se hodně blbě odráželo) = deadly hardcore workout, bylo to, jak jsem si vzpomněl, jako kněžna z Rumcajze, která "...dvě očka upletla a tři vypárala...". Sisyfos hadr... Člověk v podstatě stojí na místě, hrozně mu prokluzují kopítka a hýbe se jenom rukama. Vzhledem k mému včerejšímu tréninku (squat clean, kdo nezná, přichází o dost :o) & dip) mám teď celkem dost dost... Sním každý sacharid, který mi přijde pod ruku.
- timto děkuji Tománovi za support a snahu si moje depresivní snažení na běžkách taky zkusit, Ivče za chvilkové opojení z toho, jak může taky běžkování vypadat a omlouvám se B., že jsem na ní skoro vybouchnul za její provokace (OK, já vím že to nebyla provokace).

Velká škoda, že jsme s sebou neměli foťák, je skutečně třeba zakoupit něco menšiho než náš Canon.


Ještě jedna věc, točení na parkovišti se "Sobíkem" bylo velmi dobrý, děkujeme.

Žádné komentáře: