úterý, září 11, 2007

CF for kids

Dlouho, dlouho jsem nic nepsal a stalo se toho tolik. Nicmene jedna vec je porad, kazdy den v moji hlave a to je CrossFit (jo, zase). Mel jsem to stesti byt na dvou CF seminarich diky moji pracovni ceste do US a byl to uzasny zazitek, ktery naprosto prebil vsechny ostatni zazitky z te cesty.
Libila a fascinovala me spousta veci - sila, vykon, pratelstvi, fokus, drive, znalosti, poznatky, novy kamosi... Nemuzu nez myslet na to, kde bych byl, kdybych tohle znal pred 10-15 lety.

To co mi z toho vylezlo - mate vykon (ve vsech oblastech), mate zdravi (fyzicke...). Neni lepsi system jak zlepsovat vykon, nez CrossFit. CF neni jenom dabeske tempo, velka intenzita a neskutecny atleti. CF je o zdravi, o prirozenem lidskem pohybu.
Byli tak lidi co cvici deti (viz dole), lidi co cvici duchodce, lidi co cvici US Marine Corps nebo treba holka, co je v US lyzarskem olympijskem tymu. Dobra smeska. Ale vsichni cvici to same, jenom meni intenzitu a zatez.

Jedna nova znalost - CrossFit for Kids :o) Poznal jsem ty lidi, co to pisou a co ty deticky cvici a jsou to neskutecny pohodari, s velkym rozhledem a znalostmi, takze jestli hledate inspiraci pro svoje ratolesti...

Jinak zacal jsem trenovat jednoho kluka v praci :o), takze pokud si nekdo chce vylepsit vykon...eeeer... zdravi.... tak se muzete ozvat.

Tak zas nekdy :o)

Žádné komentáře: