středa, ledna 23, 2008

Tak a je to

Takze jsem to nejak prezil
S tim jak ubihal cas, uplne jsem citil, jak ze me mizi sila a jak je to fakt fuska.

Zacal jsem dobre, dobry intro, ale asi po hodine uz se mi pletly slovicka, nekolikrat jsem se zasek.
Taky snad vsichni meli problemy s casem, takze jsem nekolik slajdiku useknul a najednou jsem zjistil, ze za chvilku koncim, ale stejne mam jeste 30 minut casu. Nacez jsem se zase prepnul do modu "I'm panicking, I'm panicking". Hlavne ale muj entuziasmus klesal a klesal.

No ukoncil jsem to s velkou rezervou, mel jsem 20 minut i po tom, co jsem odpovedel na spousty otazkek a rozloucil se. Coz se teda nepovedlo :o(

Nicmene pak za mnou par lidi prislo a rekli, ze si to jdou hned koupit, tak to se zase povedlo :o)

Uvidime, skoruji nas jako ve skole, takze se uvidi, jak sem dopadl. Ted si jdu dat sprchu a asi usnu :o)
Zitra v 8.30 mam repete.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

no vidis, zvladnul si to jako po masle. dneska sis to vyzkousel - hlavne taky casove, takze zitra to bude jeste lepsi!!!
good luck :)

Zuzana řekl(a)...

Tak dál držíme palce a "NO PANIC" !!!! Zítra to bude už jen opáčko! :o)