čtvrtek, března 09, 2006

PULROCNI MANZELSKE ETUDY

Petr: baro rychle mam kus casu
5:21

B: ok, připraven?
Petr: no tak sup
B: tak jedem, tři dva jedna START
připadá ti dnešní den něčím výjimečný? ot.č.1 :o)
Petr: no, moc ne. kromě toho, že máme výročí svatby :o) jinak ale prší a v práci mám práci
B: charakterizuj ten náš první půlrok...jednou větou prosím č.2

Petr: všechno při starém, jenom si cinkáme prstýnkama o sebe
B: a proč ses ženil?
Petr: protože mi to přišlo, že už jinak ti lásku nejde vyjádřit než tím, že si tě vezmu
B: co je na tvé ženě nejkrásnější?
Petr: hmmmm má žena
B: specifikuj
Petr: celá moje žena

B: víc k tomu neřekneš?
Petr: duše, povaha, její nitro
B: tak jedeme dál....co je pro tebe v životě nejdůležitější? ot.č.
Petr: zdraví
B: a poslední otázka na závěr...ot.č. 6 co TY si slibuješ od našeho výletu?
Petr: poznání všeho druhu spíš si to představuju tak nějak jako barvy, vůně a chutě, pocity atp.
B: bojíš se něčeho?
Petr: jako kdy ?
B: no na cestě
Petr: toho co není vidět, nemocí, jinak ne, dokážem si poradit, v tom si věřím
B: víc otázek nemám...až budeme spolu 7měsíců, dostaneš otázek 7 tak si moooc užij naše výroči s Karlosem a brzy se mi vrať domů....pa musím jít mám hodně práce
Petr: pa pusk
5:36

Žádné komentáře: